Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 februarie 2009

ce-ar fi daca...

Mă gîndeam de dimineaţă ce-a face dacă m-aş trezi cu un add friend pe mess : God invites you to be his friend. Ce-aş vorbi cu el?
“Săru-mîna Doamne”
„Creşti mare, coae. Ce faci, tati?”
„Ete, p-acas. Cu probleme. Plm. Matale?”
„Şi io p-aci, prin grădină, cu copiii”

....Şi tot aşa.
Aş avea în sfîrşit un preten cu care să discut pe bune, fără să mă feresc de absolut nimic, fără să mă feresc să jignesc din neglijenţă- pentru că eu am gura slobodă şi nu mă gîndesc mereu la consecinţele cuvintelor- aş comunica perfect, optim de perfect ;))
„Doamne, auzi fază, mă părăsi gagica azi, nu poţi face nimic, nu ştii f’una misto de tot , cuminte şi curvă, frumoasă şi dişteaptă?”
„Bă, eu ştiu cîteva, hai că te rezolv săptămîna asta, dă-mi cîteva zile”
„Bine moşule, săru-mîna”

sau ....

„Doamne, m-am săturat de căcatu asta de serviciu, plm, mă scol în fiecare dimineaţă la 7, imi mănîncă şefii ficaţii, colegii sunt niste cutre, băga-mi-aş, fă ceva, în plm”
„Bine, tati, ia şi tu un belet la loto, că vedem noi cu norocu ce s-o alege”

Am face schimb de poze, am şerui muzici misto , am juca şah pe yahoo games, ce mai, ar fi super, să mor io.
Şi mai ales dacă mă ajută cu cîteva chestii de-astea de le zisăi mai sus, clar că nu aş avea ce face decît să stau cu doamne-doamne pe mess, la chatuit, că ce dreaq să şi faci toată ziua, dacă totul e perfect, optim, limpede?
Doamne, hai, bagă un add friend pe mess, că-ţi dau imediat accept, p bune.
Moşule, gtg, vb, ok ?

Niciun comentariu: