Totalul afișărilor de pagină

marți, 31 martie 2009

primavară si milă

Frumoasa vreme azi, de primavara. au inflorit chiar citiva pomi razleti.
si ce ma gindesc eu pe vremea asta? hai sa trec pe la biblioteca, pe la sala de lectura.
Mare harmalaie pe la prinz, multi copii de liceu, si nu orice liceu , ci unul industrial. Recte halal.
Erau adusi la o " manifestare" culturala despre Nichita Stanescu, ca deh, e ziua lui azi. Cum care Nichita Stanescu? Ala cu poeziile alea ciudoase, ala cu m-apropii de pietre si tac, de suiera luna ,ala cu oasele si cuvintele , poooola mea, tre sa -ti zic io???
Na, si mi-era cam mila de saracii copii, le sunau telefoanele in draci(sonerii cu manele, das ist klaaar) Nu aveau ei niiiici o treaba cu poetu ala cu nume de muiere din piesa lu Elton Gion. Mai era si cald de te innabuseai, mureai naiba p-acolo cu poezeaua de git
Si toate astea de ce? Ca sa -si ia profii de romana de la Liceul industrial neste bani pe activitati educativ/ literare extrascolare. Sau ,in cel mai bun caz, dintr-o, sa-i zicem , anume frustrare provinciala.
Nu pot spune decit ca toate chestiile astea sunt demersuri de camin cultural.
Copiii aia nu au nici o vina, de ce ii aduceti ca vitele la coltoralizat? Ca nu se prinde nimic de ei. Astia nu citesc nici macar Libertatea, darmite poezie ermetica sau neo-modernista


Si-atunci sa nu iei in pooooooola mea cuvintele si sa le arunci in mare?
Sa nu iei profii si sa-i suieri / sa-i prefaci/ intr-o pacoste mare?
plm plm....e buna rima...

5 comentarii:

deocamdata spunea...

curat murdar conasule :(

oanamarrria spunea...

haha! imi place versiunea ta la poezia nichitei, gagica aia...:)) you talented mr. scrisu! :)

spitfire spunea...

daa, suntem nervosi astazi. pacat ca nu suntem la o bere sub umbrela ;) poate ne revenim. astenii, livule, astenii?

Vali spunea...

bre, da ce suparat esti :P din rima'n rima numa' "p"-uri :D

oanamarrria spunea...

ce? s-au deschis terasele in tg.jiu? :D vin si eu!