Totalul afișărilor de pagină

duminică, 31 mai 2009

31 mai, ultima zi de primavara

e ultima zi din primăvara asta
eu sunt patetic şi tu eşti departe
aş bea o bere sub cireş
ori m-aş culca, ghemuit, într-o parte

aş fi vrut să zbor azi, sunt atîţia nori
să cobor puţin sub ei, să mă uit la tine, în zare,
ştii, mi se face a moarte uneori
cum aş înota şi m-aş pierde în mare

e ultima zi din primăvara asta
cerul e alb-gri, o să plouă, se pare
aş mînca azi orez cu tine, cu beţişoarele,
să dansăm apoi, să fie mirare

să ne luăm merinde, să plecăm spre sud,
acolo e bine, e soare
să stăm pe plajă cuminţi, fără gînd
să spunem : frumoasă-nserare

frumoşi suntem noi, apusul doar trist
şi viaţa-i un vals printre vrăbii
dezbracă-te şi hai să-notăm optimist
în marea fără corăbii

6 comentarii:

Flipi spunea...

azi a fost ultima zi de primavară
şi marea ne aşteptă însetată
de paşi şi nisip
să ne umplem...

oanamarrria spunea...

aaa, ce frumos! aproape imi pare rau ca a inceput vara...

o ana oarecare spunea...

31 mai, caci ultima zi nu se va mai arata...de primavara cu atat mai putin. doar 31 mai ai chestii? ;;)

ankajulia spunea...

frumoasa poezia, ...imi place...:)

Gabrielle spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Gabrielle spunea...

m-ai cucerit irevocabil!