Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 mai 2009

politica EBA

imi repugna politica si am zis ca nu scriu despre.
dar de ce sa nu scriu, mai ales cind e un subiect misto. mai pun niste taguri, ma mai gasesc oamenii pe net , poate citesc si restul blogului.
Deci : EBA, subiect la moda, oricum. Ce e asta, e o sigla? e un brand?
Mie imi suna mai mult ca un nume de ciorapi lycra.
Sau o crema de noapte. Folositi EBA . Pentru ten gras.
Sau : Numai la EBA gasiti calitatea si pretul convenabil.
EBA : Excursii ieftine in Tunisia
Procesoarele EBA : fiabilitatea are acum un nume
EBA: Mobilier modern, import Italia
Uleiurile EBA : garanteaza viata motorului tau

HAi ca am umplut de taguri, am epuizat subiectul. Multumim de vizitare. Votati EBA. Pentru un ten mai gros. Zi de zi.

Niciun comentariu: