Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 5 august 2009

Manifestul VISCUPROŞTI

Viscuproşti există dintotdeauna, nu l-am inventat eu, căci dacă ar fi fost aşa, s-ar fi numit eventual VISCUÎNDRĂGOSTIŢI.
Ca exemplu că visul cu proşti este inevitabil, îţi dau aici o mostră :

" Se spune că primul lucru pe care îl făcea Rinzai ( călugăr budist) atunci cînd se trezea dimineaţa era să rîdă în hohote. Făcea acelaşi lucru şi seara, înainte de culcare.
Mulţi oameni l-au întrebat de ce are acest comportament, dar el se limita să zîmbească fără să le răspundă. Cînd a ajuns pe patul de moarte, cineva a îndrăznit să insiste: " Spune-ne de ce ai rîs întreaga ta viaţă dimineaţa şi seara? Acesta a rămas singurul mister legat de viaţa ta. Te rog, elucidează acest mister înainte de a-ţi părăsi corpul."

Rinzai i-a răspuns : Rîdeam din cauza prostiei acestei lumi. Cînd mă trezeam dimineaţa, rîdeam pentru că intram din nou în această lume în care toţi arătau şi se comportau ca nişte proşti. Seara, înainte de culcare, rîdeam din nou, fericit că ziua a trecut aşa de uşor, lucru la care nu m-aş fi aşteptat în această lume de proşti"
.


Eu nu mai am nimic de adăugat. This is the deepest it can get.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bine, mah, Siddharta Gautama, treci la loc 9oua, ho ho ho !!!

Rinzai-zai-zai spunea...

Bluji ai, manifest ai, oleaca di poezie cunosti...Nu te-ai gandit sa candidezi?