Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 ianuarie 2010

despre bloguri

ok. deci mă pomenesc azi cu un comentariu pe blog. Comment colocvial, mi-a zis omu apoi. Mă bucur cînd cineva mă citeşte, mă bagă în seamă, îmi place feed-back-ul....
şi cui nu-i place?
Îmi da link la blogul lui, citesc aşa kaosmoon.blogspot.com si-mi place gramadă, in ciuda atîtor pl şi pzd ce sunt acolo. Sună foarte mişto ce scrie omu, really, sună adevărat, ca un roman scris în secvenţe mici capitole acolo.... pare porcos si defulatoriu -poate chiar este însă eu nu sunt pudibond, nu am de ce. E tare omu, oricum.
Mă gîndesc acum de ce căcat scriem bloguri? Să ne găsim asemenii? Să aruncăm une bouteille a la mer... Eu cred că arunc peturi goale de bere cu poezelele mele înăutru, poate-poate pricepe careva ceva. Dacă nu pot face o lume mai frumoasă, măcar să dau un link , aşa, ca un bobîrnac. Să reflectăm la asta.
Iar ţie, lunatic şi haotic, om căruia îi place grobschnitt, îţi recomand şi nişte eloy. Tot nemţi. Şi 2:


TRAMVAIELE SUNT ACELEAŞI, CĂLĂTORII SE SCHIMBĂ, remember !!!

2 comentarii:

Kaos Moon spunea...

Salut
chiar zi vorbeam cu un amic, nu ma omor cu Eloy... imi plac mult neo-progresivii germani, aia rusi (ascult APPLE PIE, au doar un singur LP - 2007) si peste toti, YES.

am cam 1 tera de muzici, mi-e greu sa aleg:)
mai treci pe la mine
kaos

viscuprosti spunea...

nu orice eloy e misto, asculta albumele "dawn", "colours" si "silent cries and mighty echoes". parerea mea.