Totalul afișărilor de pagină

duminică, 14 martie 2010

lennon a greşit

viaţa mea e o transă
o port legănat pe lîngă mine
uneori intru în ea şi e greu să mai ies
dacă îi daţi voi doo palme se rezolvă
sunt al vostru din nou

viaţa mea eu o ţin într-o cuşcă
iese de-acolo numai cînd e frumos afară
şi cînd vă e vouă bine şi rîdeţi la soare ca proştii peste lume

aş vrea să vă spun că viaţa asta e în plămîni
că s-a aşezat în aorta mea, în cişmeaua de sînge

dar nu. ea e mult mai mult
ea e o transă

2 comentarii:

Kaos Moon spunea...

un comentariu paralel cu poemul : am ascultat recent discografiile complete ale celor 4 Beatles-i; la rece, Lennon a produs cateva song-uri bune si o gramada de junkies... la rigoare, e un compozitor prost, umflat cu pompa mai degraba datorita modului sau de viata si implicarii politice (absolut aiurea) decat talentului muzical; daca traia normal acum era un oarecare...McCartney insa e un cantautor desavarsit; a scos intotdeauna albume bune si piese ok; subiectiv, ca individ, mi-a placut intotdeauna John, dar e subztire...

viscuprosti spunea...

baaaa, tu sa nu te iei de lennon, da?:))) e pretenu meu. Si a compus mai bine decit mccartney. Ala e mai dulceag, daca te uiti peste piesele lui mai cu atentie, e mai tralala. Lennon are si idee in piesele lui.Nu cred ca are o gramada de junkies, dar iti pot numi citeva. Atit, citeva.Si e bine ca a fost umflat cu pompa, sa mai scada din interesul publicului valorile astea perene ca maical gecson britnei spirs si kkt cu ochi