Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 20 martie 2010

sine die

spre seară niciodată nu găsesc
un motiv al zilei
din cauza asta mă tot culc
somnul va contura eu sper
somnul va recunoaşte ceva neplîns

apoi amîn dimineaţa apoi după-amiaza
spre seară poate că totul va căpăta
o anume strălucire
un soi de ordine coregrafică precum un
stol de păsări ori un cîmp magnetic
îndrăgostit de atîta şi atîta pilitură de fier

oricum, e foarte important să mai amîni, vei vedea,
să amîni pînă cînd vei fi absolut sigur
absolut convins
că mîine n-o să mai vină deloc
dar deloc

iată un scop al zilei
( mi-a luat ceva, să ştii)

4 comentarii:

H. spunea...

am ajuns sa-mi aman si gandurile. ca ma obosesc. din cauza unor decizii ca asta, am sa ma trezesc intr-o buna zi, in ultima zi - batrana, senila si ciufuta. ca crizata sunt deja. deci, wtf, baiete? Asta ne e "suaartaah"?

viscuprosti spunea...

daca iti spun ca aminarea asta este un alt nume pentru meditatie, ma crezi? Ma crezi, ca n-ai incotro. Amînă-ţi gîndurile dar numai pe alea naşpa. Şi, daca vrei, iti spun vorba aia frumoasa din peter pan : my happy thought will help you fly. Dar numai daca vrei.

Kaos Moon spunea...

auzi? neaparat (daca ti-au scapat : Coheed And Cambria si Blind Melon

oanamarrria spunea...

ah, băiete, credeam că urăsc scopurile de orice fel, dar iată unul care mi se potriveşte şi mie. :) putem să îl punem în practică în curând, se pare că vin acasă acuşi. :)