Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 31 iulie 2010

caiet de impresii 1

1.
oamenii cînd zic iubire
cred că zic ceva important
pentru că e foarte uşor să faci un pod
şi e mai greu să faci un rîu

2.
oamenii cînd spun iubire
sori şi planete nu se mai revoltă
şi stau liniştite pînă cînd
oamenii proşti încep să le învîrtească din nou

3.
nu vă supăraţi pe mine, eu doar adun oareşce lucruri
împrăştiate ici-colo fără de vină
oamenii cînd caută ceva defrişează
ne caută şi pe noi constelaţii spre seară
şi găsesc numai greieri

6 comentarii:

Kaos Moon spunea...

deranjez si io p-aici
vezi ca pe 2 octombrie vine ozzy la Bucuresti
k

Flipi spunea...

5.
şi după ce clipa trece
urme lipicioase atrag norii
se lipesc de ele ca muştele,
voi spăla pe jos cu ei
şi-mi voi înmuia apoi
picioarele obosite
în călduţa lor apatie.
6.
de la bucureşti la târgu jiu
cu drag
un consătean
cu başca pe chelie

Ayumi spunea...

Oamenii cand zic iubire, sunt tampiti.

ceraselami spunea...

razletite,cateva cuvinte ale mele:
-este foarte frumos,zic eu,daca oamenii cred ca este,totusi,important sa spui despre iubire,iar a incerca sa faci poduri,desi superfluu,este cu atat mai nobil cu cat esti constient de inutilitate;raul este in sarcina zeului suprem,oricum...
-profunda ideea lipsei de vina,cuprinde in ea intelegere si abandon-atunci,de ce s-ar mai simti cineva vinovat?
-defrisam,adevarat,in miscarea noastra printre sfere,insa lumea este,cum prea bine intuim,salvata prin ea insasi,iar eu ma incredintez din ce in ce mai mult privind,spre exemplu,cum infloreste,in mijlocul bolului meu de ceai,o floare verde,tot mai mirata si mai puternica,etalandu-si hegemonia peste simt,gand si simtire.ea creste,mi se spune,peste trunchiurile defrisate-si nimic n-o poate impiedica.
in asteptarea unor alte secvente fulgurante,
cerasela.

Diana spunea...

cred ca a devenit poezia mea preferata. eu cand spun iubire construiesc un pod de sperante si planuri infinite. Diana B.

Panfi spunea...

http://postludium.wordpress.com/2010/09/10/umbre/ nu cunosc raspuns mai simplu