Totalul afișărilor de pagină

joi, 1 iulie 2010

cu mac

Nici nu o să ştii, în caz că vii în Tîrgu Jiu. O să crezi că totul e ok, imaginea oraşului e cel puţin rezonabilă, oamenii circulă, circulă, e vară, sunt terase cu bere, cu tinerime, cu muzici, cu veselie. Nu o să ştii că lumea a sărăcit. Dar, dacă eşti cumva de aici, din urbe, sunt sigur că nu ai observat că pînă acum două luni în centrului oraşului, în chiar buricul tîrguşorului era o covrigărie. Acum, pe un perimetru de maxim trei sute de metri sunt patru covrigării. Nu magazine de desfacere, chiar covrigării, un fel de brutării mai mici, ca să mă esprim aşa. Nu cred că oamenilor le plac atît de mult covrigii. Le place că sunt ieftini. Cinci mii. Cu mac şi sare sau cu susan?

5 comentarii:

Kaos Moon spunea...

salut. lucruri noi : fromuz, haken, mew, uzeb

k

ceraselami spunea...

hello,
scriu la aceasta rubricuta,desi ar trebui cateva luni mai jos-am facut un tur pana prin martie,cand a inceput sa ploua:)lipsa timpului,sorry:)
deci voi scrie despre ce ma intereseaza i mia placut indeosebi-si anume poeziile despre magnolii.poate si pentru ca eu am o relatie speciala cu magnoliile-mai ales cand sunt putin golita de mine si caut un simbol strident:)m-am bucurat pentru ca:1)cineva a fost mai harnic -si a reusit sa scrie despre ele,eu am amanat condamnabil:);2)surprind imagini puternice,cu tuse ,intradevar,pline de seva petalelor lor senzuale si adanci.
mi-au placut si zen what,ca si lectura.zan what imi aminteste de o replica a lui don juan,care ,intrebat ce parere are despre copiii flamanzi si cum pot fi ei ajutati,spune ca uneori ,cand priveste oamenii,vede fibre luminoase iesind din ei-si ce poti face pentru niste fibre luminoase?iar poezia,da,are oameni cu fibre iesind,spritare,din fontanela:)iar lectura este ,pentru mine ,un poem care spune povestea unei fotografii ce surprinde o sinestezie perfecta-mi-ar placea sa pot face acea fotografie,cu suras intr-o racoare neagra.dar aici incepe o alta poveste:)
atat,pentru astazi,voi intra de cate ori se va putea,multumesc pentru bilet:)
cerasela(fata care provoaca,sincer fara de vrere,haos in biblioteca,pentru hiroshima,mon amour)

ceraselami spunea...

imi pare rau pt.greselile de ortografie strecurate,sunt deranjante,stiu,liniuta laptopului meu e deficitara.sper sa nu fie o problema serioasa aceasta,in sectorul comunicational-informatic:)

viscuprosti spunea...

nui nimic Cerasela, sentîmplă şi la case mai mari. Si oricum, te iert, aşa cum şi tu ierţi greşiţilor altcumva. De ţipar, biensur :D

Ayumi spunea...

Macul poate infloreste, deci susan. :)


PS: Intr-adevar, Tristan Tzara a fost mai mult decat captivant. :)