Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 ianuarie 2011

pentru psihanalişti, cu drag

Azi dimineaţă am avut cel mai scurt vis din viaţa mea. Se făcea că mă uitam, de fapt nu se făcea nimic, doar mă uitam la un raft plin de cărţi din care cîteva , mai înalte , maronii si cu nişte caractere mistice, ieşeau în evidenţă. Iar pe cotorul lor era titlul : CELE 11 PORUNCI ALE PROZEI CUANTICE. Cînd mă trezii, căutai pe net, cine ştie ce carte o fi. Ei bine, nu e. E doar visul meu. Şi eu nici măcar nu scriu proză cuantică şi nici măcar nu există proză cuantică. Poate că, cine ştie, mesajul e că trebuie să mă apuc să dau poruncile , cel 11 mari şi late, pentru ca lumea să înceapă să scrie după nişte noi reguli. Poate că postarea asta nu e pentru psihanalişti, de fapt. Aşa că, prozatori, păzea, vi se pregăteşte ceva!!!!

4 comentarii:

Flipi spunea...

în ce limbă ai căutat?
;)

sufletbantuit spunea...

eu zic ca problema vine de la serviciul stresant de la biblioteca :)

Flipi spunea...

şi totuşi nu prea vrei să răspunzi că ai căutat în arameică?

Cafeaua spunea...

eu am ceva cu cifra asta,,:)