Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 februarie 2011

morning sun

frumoaso, uite, s-a făcut dimineaţă
nu e important, ţi-am zis doar să ştii
te vei trezi şi eu voi fi lîngă mine
şi neştiut de nimeni voi apăsa play

frumoaso, lumea se-nvîrte-n creuzet singură
adu-ţi o linguriţă şi gustă de vrei
multe lucruri îmi scapă altele se lasă prinse
doar ca să aflu
întind mîna şi ele-s acolo
faptele în sine sunt şi ele nişte lucruri ce curg. Aşa e liniştea
trebuie doar s-o chemi.

e deja dimineaţă aş vrea să dorm
am fumat gîndit băut prea mult
merg la somn

Un comentariu:

Flipi spunea...

măi dragă domnule! mă bucur să te regăsesc de fiecare dată crud ca un strugure verde, aşteptând pârgul.
eşti la fel de frumos ca dimineaţa peste care se aşterne roua paşilor pe care încă nu i-ai aşternut la picioarele ei.
chemă liniştea.