Totalul afișărilor de pagină

vineri, 18 martie 2011

efort

nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, cînd mă gîndesc că încerc să înţeleg oamenii cu tot backgroundul lor social, familial, psihologic, educaţional şi mă mir cum de nu obosesc- pentru că e un efort să înţelegi şi să fii cît de cît ok cu oamenii ăştia care, văzînd cum eşti, adică un om relativ binevoitor, jovial, blînd chiar, ei văzînd asta , o iau ca pe un semn de slăbiciune de genul " uite încă unul pe care-l putem fraieri uşor şi chiar dacă se prinde , el tot nu se supără", mie, cînd mă gindesc la toate astea, îmi vine să le zic aşa , detaşat : " băi, ştiţi ce? eu îmi bag pl în backgroundul vostru social , cultural, educaţional şi psihologic, sunteţi doar niste nesimţiţi, doar nişte nesimţiţi, marş!
Gata, postarea de răcorire e terminată. Ne cerem scuze pentru acest intermezzo. Vom continua cu poezele frumoase.

3 comentarii:

Flipi spunea...

e bună şi o curăţare din când în când. amigo, nu mai încerca să îi înţelegi simte-i!

ceraselami spunea...

sau,mai bine,incepe prin a-i lasa,cu background,cu tot,pana si al nostru devine obositor de incepi a cerceta legile.
o curatare poate mai fertila sunt poezelele frumoase.dar fiecare stie mai bine

Flipi spunea...

poezele frumoase să răsară acolo unde înţelegerea şi armonia desenează luminiţe peste paşii tăi. în noaptea facerii, oamenii ar trebui să fie torţe, nu te lăsa stins! :D