Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 noiembrie 2011

http://vplay.ro/serials/browse.do?sid=588

nu credeam că o să mă mai uit la chestii SF. Am fost fan SF acum mulţi ani. Preferaţii mei erau Frank Herbert şi Asimov. The bestest of all. Apoi mi s-a părut nefolositor pentru ce eram eu atunci.
Ieri am dat peste un serial SF. A avut numai 6 episoade. Pentru că e subversiv, a fost întrerupt. Cît timp poţi să întrerupi oamenii care vor să fie oameni cu ceilalţi oameni?
Am văzut acum cîteva zile un documentar despre insula okinawa, despre cîte specii de platne ciudate erau acolo. Şi totul a fost terminat, ras de pe pămînt, în ultimele zile ale războiului ăluia nenorocit.Natura din insulă s-a regenerat cît de cît
Natura oferă soluţii, SF-ul ăstora oferă şi el.
Noi suntem regenerabili. Conştiinţa noastră la fel. Altfel, am pus-o

Niciun comentariu: