Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 24 decembrie 2011

tranşee

Te iubesc , să nu uiţi asta .
Aici e frig şi mă tem că o să fiu norocos, cum spun ceilalţi
Cînd mai moare unul rapid şi nu ştie ce l-a lovit.
Aş vrea să cred că tu ai făcut tranşeele astea, să mă adăpostesc, să-mi fie bine
mi-e frig şi abia pun virgule şi nu ştiu cînd o să înceapă asaltul
şi nu vreau să mor .
Cînd mă gîndesc la tine acum, văd numai pătura aia a noastră
ea îmi ţine de cald cînd închid ochii şi ăştia dau cu tunul şi nu se mai opresc
plouă şi aş vrea să-ţi scriu o poezie, ca şi cum toţi au dispărut
ca şi cum toţi au terminat gloanţele şi se uită miraţi unii la alţii
avem apă în bocanci dar avem o apă mare şi neagră în suflet
şi nu ştim de ce tragem, pe cine omorîm şi cine ne omoară
şi apa aia neagră care curge mereu
te iubesc şi vreau acasă şi vreau să nu mai fie tranşee
vreau să stau cu tine şi să fie cald

2 comentarii:

Flipi spunea...

trage p[tura de pe suflet, căldura aia e în tine, nu în aer, nu soarele străluceşte ci inima ta, prospeţimea cu care zâmbeşte ubnei noi zile, diafanul tranşeelor pline de apa plânsă de cer, bate vântul peste pustiul din faţă, dar e cea mai minunată privelişte pentru că e în mine, e acolo, neştearsă, e recognoscibilă până în ultima floare. pentru fiecare.
man! z

Dli spunea...

Te iubesc , să nu uiţi asta .
Aici e frig şi mă tem că o să fiu norocos, cum spun ceilalţi
Cînd mai moare unul rapid şi nu ştie ce l-a lovit. superbe versuri. felicitari.