Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 iulie 2012

băsescu vs clisu

Nu mă duc la referendum. Nu că ţin cu suspendatul, doar pentru că mi-e silă de politica din România. Stai, ca mi-e silă de politica din toată lumea, de fapt, politica animată de un economic morbid şi calculat total inecologic şi inuman. Dar nu asta voiam să zic. Voiam să spun, în puţinele mele "declaraţii" despre subiectele de genul ăsta, că am ajuns în final la starea aia mentală de oaie căpiată. Care nu mai e cu turma, rătăcită cu voia ei şi blazată în decizia proprie de a rupe rîndurile. Mi-e milă de ţară şi de mine, mi-e milă şi de Băsescu pentru că tot încearcă ăştia să îl dea jos. Îl iert că a susţinut nişte guverne care au făcut numai căcaturi, îl iert că a fost măgar şi mi-a tăiat salariul care şi-aşa era piccolissimo şi ştiu foarte bine că dacă ar fi putut, ar fi făcut bine ţării, dar deh, el nu e preşedinte că vrea el, e pus preşedinte iar cine l-a promovat şi pus, partidul, trebuie să-şi ia cota parte, cum iau peştii la curve. Sau impresarii la artişti. Sau mafioţii la magazinul de la colţ. Deci îl iert, mi-e drag de el pentru că măcar pare sincer. Singurul lucru pentru care nu l-aş mai vota e o chestie de tot căcatul pe care a făcut-o: a băgat-o pe fi-sa în parlamentul european. Bă, asta nu se face, e dovadă de superbie de Caligula, bagi calul în senat. Calul se ţine la grajd, copilul cu botox se ţine acasă şi i se caută o partidă bună, căsătorie fericită, happy end. Punct. Băsescu, referendum fericit !

2 comentarii:

Flipi spunea...

domnu domnu de grupul Bildelberg auzita-ti? sau de trilaterala si de
Isarescu? la masoni base e mai mic decat nastase asa ca il iarta, dar pe noi ca oameni ne vor prosti si fara vise.
ne-referendum in pace!

minona;) spunea...

ps: nici nu mi imaginam ca te ar deranja ceva mai tare decat ca aia mica atarna de atat amar de vreme la tac su. auzit ati de projectii domnu clisu? si pa mine ma enerveaza asta nu stiu de ce :D.bighug!