Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 decembrie 2009

vis cu coşmar

Aşa. Deci azi-noapte am visat că asistam de departe la un interviu cu Băsescu. Da, ai auzit bine. Şi la un moment dat intervievatorul îi pune nu ştiu ce întrebare incomodă, de genul "şi ce veţi face dacă domnul Patriciu o să vă întrebe ( aici nu am auzit ce anume să întrebe, era zgomot de fond ) aia şi aia? ". La care Băsescu răspunde : "Îmi bag pl în el !". Şmecher Băsescu ăsta şi în vis.

Băi, deci nu e de-ajuns că m-au terminat cu apariţiile în media, că am discuţii cu prietenii pe mess, cu rudele, cu vecinii, cu colegii de serviciu despre campania asta si despre cine să votăm, mai trebuie să visez şi noaptea.

Aşa că mi-aş dori ca domnul Băsescu mîine noapte să mă viseze pe mine la un interviu, iar la întrebarea : ce părere aveţi despre alegerile din 2009 eu să răspund : Îmi bag pl în alegerile voastre !!!

4 comentarii:

cafeaua de dimineata spunea...

:)) cred ca toata lumea s-a saturat

Anonim spunea...

deci ... il votam pe basescu si astfel ne bagam pl in geoana (ca tot nu e prezent pe-aci):))

Juliet spunea...

Îmi imaginez că dacă ar avea Băsescu parte de toate cele câte i le doreşti, inclusiv de visul ăsta, mâine dimineaţă se va trezi spunând "Să-mi bag pl dacă mai ştiu pe cine am visat!!!!"
:)

day-dreamer spunea...

Credeam că va lua sfârşit supliciul. Dar pare-se că nu. :(